Yugioh forever(Yugioh mindörökké)
Yugioh forever(Yugioh mindörökké)
Menü
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Óra
     
Szavazás
Lezárt szavazások
     
Számláló
Indulás: 2009-03-16
     
Anime Epizod Letoltes
     
Társoldalak

     
Pontpark

     
Kaiba the revenge info

A régebbi időkben a játékok zöme logikai és stratégiai alapokon nyugodott. A PC megjelenésével erősen kitágultak a határok, de ezt a két komponenst soha nem hagyták kihalni. Több olyan game is elkészült, melyek korántsem a csicsás grafikájával, vagy hihetetlen hangzásvilágával és zenéjével vonzotta az embereket. Ezek mind az AI és a játékmenet kiválóságára épített, akárcsak a most PC-re kiadott Yu-Gi-Oh! Power of Chaos: Kaiba the Revenge című program.

Visszatekintés

A japánoknál nagy múltja van a manga elnevezésű rajzstílusnak, mely tulajdonképpen egy kézzel rajzolt képregényt jelent. Ha egy ilyen képregény sikeres lesz, akkor rajzfilm is készül belőle, ez az anime (pl.: Dragon Ball, Pokemon). A Yu Gi Oh is így kezdte, de mára már igen komoly rajongó tábora van. A lényege egy kártyajáték, mely nem a szokásos alapokon nyugszik. Yu Gi-nak és barátainak a sorozat során több nagy ellenféllel is meg kell küzdenie, az egyik ilyen nagy ellenfél Seto Kaiba, akinek nyomán ez a program elkészült.

Alapok

A játék lényege tehát egy kártyajáték lesz. Grafikailag ugyan nem nagy ágyú a program, de már az elején is említettem, hogy ez nem is arról szó. A főmenüben érdemes először a kártyapaklinkat ellenőrizni, megismerni a szörnyeket és a többi lap képességét. Csak ezután induljunk neki a küzdelmeknek.
A játékosok egyenként 40 és 80 lap közötti paklikat kapnak, melybe maguk válogathatnak lapokat. Ezután számomra kissé gyerekesnek tűnő kő, papír, olló játékkal eldől a kezdés joga, vagyis hogy ki legyen az első, aki lép. Ezután indul meg csak a harc.
A kártyalapok igen változatosak, de mindegyikből alapból kettő is van. A legfontosabb szereplők a szörnyek, csak általuk lehet megnyerni egy játszmát, 6 tulajdonság (pl.: föld, víz, tűz, stb?) és 20 típus (pl.: zombi, harcos, stb?) alapján vannak felosztva. A jobb alsó sarokban a kártyalapon leolvasható a támadó (ATK) és a védekező (DEF) pontja, ezek alapján kell mérlegelni, hogy támadó, illetve védekező állásban helyezzük le a táblára a lapot, de hogy az ellenfélnek kellemetlen meglepetéseket is okozhassunk, lefordítva is letehetjük, azonban így csak védekezhet a szörnyünk. Így az ellenség, azaz Kaiba, a mindenkori párbajtársunk kockáztathat, hogy vajon képes e kiütni a lapot, vagy inkább kivár, ameddig magamtól előhívom. A kép feletti sorban a lapon csillagok jelzik az erősséget, ha 4, vagy annál kevesebb van, akkor bármikor lehívható, azonban ha annál több, akkor csak egy másik szörnykártya árán lehet kitenni a küzdőtérre. A két játékos egyenként 8000 ponttal indul, ezeket kell minél előbb letornázni a győzelemhez. Ha egy szörnyet támadó állásba tettünk, akkor ha azt meg is semmisíti egy magasabb támadó ponttal rendelkező bestia, mi nem veszítünk ebből a pontszámból, viszont ha támadó állású szörnyet ütnek le, akkor az már érzékenyen érintheti győzelmi reményeinket. Ha nincs szörny letéve, akkor a támadás közvetlen, így egy az egyben elvesztjük az ellenfél támadópontjaival megegyező mennyiséget. Egyszerre több szörnnyel is támadhatunk, de egy lény csak egy szörnyeteggel küzdhet. És hogy mi is a győzelem jutalma? Egy kártya, amellyel saját gyűjteményünket növelhetjük és persze bármikor csatába küldhetjük. Ha esetlegesen vesztésre állunk, de nem akarunk veszíteni, akkor a paklira tett kéz a feladást jelenti, ami után a párbajnak vége.
A szörnykártyák mellett még két nagyobb kategória van a pakliban. Az egyik a csapda lap. Egy ilyen kártya mindig egyedi képességet hordoz, ami fel is van tüntetve rajta. Képesek vagyunk jóformán bármire, akár az ellenfél teljes szörnyállományát is a sírba küldhetjük, ha a párbajban egy lépése óvatlan. A taktikát tulajdonképpen ezek a lapok, valamint az úgynevezett varázs lapok határozzák meg. A varázslapok is egyediek, mindegyiknek más a tulajdonsága. Mindemellett a győzelemben nagyobb szerepet játszanak. Ezekkel a kártyalapokkal már a saját szörnyeinkre is hatással tudunk lenni, fúziót is beindíthatunk, ha esetleg olyan lapjaink vannak és a talonban lévő fúziós szörnyet, ami kiemelkedő támadó és védekező pontokkal bír, elő tudjuk hozni. Min a két kártyatípust a tábla alsó részén kell elhelyezni, ami lehet konkrét kirakás, vagy lefordított készenléti lap.
Az egész játékot az egérrel irányítjuk, billentyűzetre nem nagyon lesz szükségünk, egyedül a visszajátszások és pakli összeállítások mentéseknél, de a játékállás automatikusan mentődik. A kártyák kiosztása után ha rávezetjük a kezet ábrázoló kurzort, akkor két szöveg jelenhet meg alapból a szörnyeknél, vagy a SET, ami a lefordított védekező állást prezentálja, vagy a SUMMON, ami a szörny azonnali bevetését jelenti. A másik két kártyatípust aktiválni lehet, de le is fordíthatjuk.
A játék összesen 7 fázisból áll, amiben a harmadik, azaz a Main 1 állapot és a támadó, azaz a battle phase a lényeges. Ilyenkor választjuk ki a kívánt lapokat, ilyenkor használhatunk mindent, bizonyos számbeli korlátok mellett, majd ezt követően dönthetünk, hogy támadunk- e, vagy sem. Ha nemmel döntünk, akkor az ellenfél jön ugyanezekkel a lépési periódusokkal. Ha már itt tartunk, akkor érdemes pár szót szólni a mesterséges intelligenciáról is. A fejlesztők nagyon nagy bravúrt vittek végbe a megalkotásával, mindenre a lehető legjobban reagál, nem vét hibát és minden lépésének oka van, nem is próbál vakon próbálkozni, sőt, észrevettem, hogy alkalmazkodik a játékoshoz, megfigyeli a lépéseit és ahhoz igazítja a sajátját. Elképesztően játszik és nagyon elmés, bár néha már úgy érzi az ember, hogy csal.

Az igazat megvallva eddig nem játszottam kártyajátékokkal, stratégiai játékokkal sem sűrűn, de ennek a gammának a játékmenete és ötletessége nagyon megfogott. Élvezetes, és mindemellett nagyon nagy kihívásokat rejt magában. Képes megadni azt az izgalmat, hogy egy tökéletes vesztes helyzetből (nálam 8000-2700) is képesek lehetünk fordítani, ha elég jó lapokat kapunk és tartunk meg, valamint jó stratégiára építünk. Aki szereti a kihívást, netalán még a rajzfilmet is látta, annak ez a játék tökéletes időtöltés lehet, pláne ha az előző részt is begyűjtjük mellé.

 
     
 

     
VERSENY
     
Yugioh
     
Yugioh 5d's
     
Yugioh gx
     
Shadow games
     
Manga
     
Capsule monsters
     
Vegyes
     

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal